kl 1529Indløber melding om mindre spild på Skovvejen ved Bjergsted, hvor biler ryger af vejen.
Det viser sig at være over en længere strækning som strakte sig fra Svebølle afkørsel og frem til Mørkøv Hovedgade.
Det var en lastvogn som havde en defekt brændstofslange som havde spildt dielsen.
Der blev strøet kattegrus ud på de værste steder.
Snertinge mødte med Sprøjte og Tankvogn
ISL fra Kalundborg
ISL fra Holbæk