 |
Onsdag var en stor dag for brandfolkene på station Holbæk, da den nye autosprøjte blev sat i drift.
Den afløser en autosprøjte fra 2014, som dog stadig er funktionsdygtig og nu skal have base på brandstationen i Lumsås.
Foto: Michael Johannessen, Holbækonline.dk
|