ABA fra ældecenter i Svinninge
Skrevet af d. Februar 01 2009 14:32:40
ABA fra Ældrecenter, Byparken 2 i Svinninge.
Mørkøv mødte med sprøjte og tankvogn.
ISL fra Holbæk.
Ingen ildløs ved ankomst, så turen blev nærmest som varmekørsel af køretøjerne.