Ny brandbil indsat på station Holbæk – 050225
Skrevet af Sundgaard88 d. Februar 06 2025 16:49:13
Onsdag var en stor dag for brandfolkene på station Holbæk, da den nye autosprøjte blev sat i drift.
Den afløser en autosprøjte fra 2014, som dog stadig er funktionsdygtig og nu skal have base på brandstationen i Lumsås.
Foto: Michael Johannessen, Holbækonline.dk